דואר

מעקב אחר סטטוס המשלוח

כאן תוכל לבדוק היכן החבילה שלך נמצאת בכל שלב בדרך מאתר המכירות ועד הגעתה לידך. השליטה בידיים שלך ויש לך שקיפות מלאה לגבי מיקומה בכל עת. מערכת E-Post מספקת מידע על מיקום החבילה שרכשת באתר המסחר האלקטרוני באחד מתוך 5 השלבים הבאים:

  1. החבילה נמצאת בתהליך המכס בנתב"ג (לחבילות שהוזמנו מאתרי מסחר בחו"ל)

  2. החבילה בתהליך קליטה ומיון במרכז הלוגיסטי של E-Post.

  3. החבילה נמצאת בדרך לנקודת החלוקה / לוקר.

  4. החבילה מחכה לך בנקודת החלוקה / לוקר.

  5. החבילה נמסרה ללקוח.

הזן את קוד מעקב החבילה ששלחנו אליך בתום תהליך הרכישה באתר המסחר (נשלח אליך במייל וב SMS) ויוצג לך מידע על מיקום החבילה נכון להיום:

 
 
לבירור סטטוס משלוח טלפון: 03-9244441
 
א'-ה' 9:00-17:00